دلم می گیره؟؟؟


الم شنگه

مرا از بند آویزان کنید سروته شاید فکرش از سرم بی افتد.......

....دلم میگیرد

 

 

دلم میگیرد از بعضی آدمها

 

 

آنهای که نگاه سنگینی به افق دارن

 

 

خیره مبهم

 

 

گویی در جستجوی چیزی در عالم خیالند

 

 

یا محو تماشای خاطره ای در عالم دور

 

 

یا وا مانده از درد های مبهم پی در پی

 

 

آنها که سرد و غمگین سکوت میکنند

 

 

وسیــــــــــــــــگار می کشند

 

 

عمیق و واقعی لبخند می زنند

 

 

از تو و من فر سنگها فاصله دارند

 

 

و خوب و ساده اما بهم دور دورند

 

 

همانهای که حرفهای نگفته زیاد دارند 

 

 

و هوس گفتگو در سر ندارند همانهای 

 

 

که رنجیده خاطر اما آرام و متین

 

 

از یکایک آرزو ها شان

 

 

چشم میپوشند و در پاسخ به 

 

 

همه چــــــــــــــــیز

 

 

تـــــــــــــــنها سکوت میکنند

 

 

چقــــــــــــدر این آدمها نزدیکند

 

 

به من

 

 

دلم میگیرد از خــــــــــودم

 

 

تنــــــــــــها خودم.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:,ساعت 10:8 توسط گلی | |


Power By: LoxBlog.Com